27 octombrie 2016

Vorbind Cu Dumnezeu - Truth and Healing


Numele Hristos semnifică activarea celei mai înalte părţi a minţii,  cea Divină,  Angelică şi pură, cea mai înaltă treaptă de înţelepciune, atinsă de mintea omenească vreodată.

Aşa este.

Însă, am vorbit şi despre cele două părţi ale minţii omului –  Hristos, exemplul Celui Mai Înalt Grad de Înţelepciune şi Diavolul ,ce reprezintă partea întunecată ori cel mai jos gând.

Pentru a putea înţelege cât mai corect exemplul pregătit, încearcă să îţi imaginezi mintea omului (creierul), împărţit pe din două.

În partea dreaptă vei găsi harul cu care aţi fost înzestraţi:
imaginaţia, creativitatea, bucuria, toleranţa, iubirea şi recunoştinţa, care au fost numite cântecul sufetului şi care este veşnic tânăr. 
Parte ce nu doar aşteaptă, ba chiar imploră să fie descoperită

Iar în partea stângă, rămânând :
logica umană limitată, dreptatea, corectitudinea, gândirea matematică, relativistă,
acolo unde „cel mai mare este şi cel mai tare“,stresul ,depresiile, gândurile de panică, de furt sau avort. Parte ce dezvoltă invidie, mândrie, relaţii închise familiale şi sociale, care împing omul către o in-voluţie spirituală, întemniţarea propriului sine, crimă, ură, iar în cele din urmă autodistrugere.

Pe parcursul călătoriei evoluţiei umane, subiect pe care-l vom dezvolta mai târziu, există anumite etape ale dezvoltării conştienţei. Coborârea diavolului la voi, se referă la etapa în care veţi creşte în cunoştinţă în ambele situaţii, în Hristos şi în diavol. Vă veţi dezvolta mintea în totalitate, totuşi, veţi fi predispuşi să cădeţi în partea întunecată, datorită instinctului vostru de natură pământească.

Deoarece, asta vedeţi la mai marii voştri învăţaţi care vă conduc. Însă, ei sunt mai puţin învăţaţi şi mai mult informaţi! Ei plătesc oameni care să lucreze la imaginea lor. Ei nu sunt imaginea lor, nu sunt Adevăr, sunt minciună!
Voi, fiţi dar Adevărul Meu, ca să nu deveniţi minciuna lor. În ciuda aparenţelor, voi nu v-aţi născut în păcat, ci în neştiinţă (aveţi memoriile şterse).
Misiunea voastră pe pământ e cea de a vă reaminti Cine aţi fost înainte să vă naşteţi acolo.
Doamne cât Adevăr grăieşti.
Mă bucur că rostim împreună aceste Adevăruri.

De ce trimiţi atâtea mesaje omenirii, dacă nimeni nu le ia în seamă?
Mesajele Mele fac parte din Planul Meu cu voi.
Şi le veţi lua în seamă, mai devreme sau mai târziu.

De ce alegi să o faci?

Pentru că v-am creat Conştienţe libere, Asemeni Mie! Sunteţi Conştienţe de Lumină pură şi Strălucitoare!
Sarcina voastră este să alegeţi să fiţi Asemeni Mie, ca să trăiţi în veci.

Aşadar, cum termin de scris o întrebare, mintea mea creează, fără a interveni eu direct, şi răspunsul. Aş putea continua aşa la nesfârşit? Acesta este Dumnezeu?

Da, ai putea continua aşa până la sfârşitul zilelor tale şi tot nu vei putea să Mă cunoşti în Totalitate. Acesta este şi nu este Dumnezeu! Pentru că, Dumnezeu nu se poate descoperi doar în ceva din Lucrarea Lui.

Dumnezeu este toată Lucrarea Lui.

El este tot Ceea Ce ştiţi şi tot Ceea Ce nu ştiţi căci, cum aţi putea voi auzi Ceea Ce nu este sunet, cum aţi putea privi Ceea Ce nu este imagine şi cum aţi putea pipăi Ceea Ce nu poate fi atins?

La ce crezi tu că M-am referit, scriind în cartea Apocalipsei, referitor la semnul fiarei că, cei ce vor fi de partea lui anti-Hrist,care vor lucra „împotriva Mea, vor purta un semn pe mână sau pe frunte, iar cei care vor fi de „partea Mea vor purta, deasemenea, un simbol, pe mâna dreaptă sau pe frunte?

Am ales să îţi ofer răspunsul la această întrebare, ce te-a frământat atâta vreme, cu toate că nu înţeleg ce te-a împiedicat să Mi-o adresezi până acum.
Nici eu nu ştiu.

Semnul fiarei de pe fruntea şi de pe mâna celor ce vor merge împotriva Mea simbolizează:
Mintea întunecată, închisă, cea care gândeşte strâmb, care este total căzută în dorinţa câştigării existenţei fizice cu orice preţ – care alege să trăiască doar în lumea aceasta şi atât.
Sufletele blocate în interiorul acestor conştienţe finite nu vor merge mai departe. Iar ele au ales asta cu mult timp înainte de a se naşte acolo.
Semnul de pe fruntea lor arată capul, mintea cu care gândesc.

Arată gândurile lor, creatoare de experienţe din viaţa lor.
semnul de pe mâna lor arată gândurile,transformate în experienţe!
Cu capul gândeşti, creezi gânduri, iar cu mâna aplici ceea ce mintea a gândit. Mâna materializează ceea ce mintea şi-a imaginat că ar putea crea. Dar dacă mintea este bolnavă şi creează astfel, un gând bolnav, mâna va materializa desigur, o experienţă fizică bolnavă, greşită sau incompletă.

În cazul celor care Mă vor urma, minţile lor vor lumina asemeni unor lanterne care luminează în întuneric...
Mâinile lor vor crea Gândurile Mele, care vor ajunge să fie gândurile lor proprii. 
Exact asta faci tu acum!

Încă mai crezi în destin?

Eu sunt destinul vostru! Iar soarta o creati voi înşivă. Căci universul răspunde cererilor voastre, după măsura mulţumirilor voastre.

Ţi-e teamă că îţi vei „întina“ trupul şi nu te voi mai primi la Mine în Împărăţia Mea?
Trupul tău va rămâne aici şi nu vei lua dincolo nimic din ceea ce ştii ai fost pe pământ .
Vei lua cu tine numai Ceea Ce ştii că eşti tu cu Adevărat!

Încă nu te-ai convins care îţi este scopul în această lume?
Acum ştiu totul şi plâng.

Trezirea se produce atunci când sufletul reuşeşte a-şi controla mintea în totalitate.

Sunt mulţi oameni printre voi care  cred  că dacă citesc Biblia, dacă îndeplinesc cu stricteţe tot ceea ce scrie acolo, apoi trăiesc după cum au înţeles că vrea Dumnezeul lor ca ei să trăiască, vor fi mântuiţi. Însă ei sunt departe de desăvârşire...
Ei nu îşi deschid sufletele, ei citesc cu mintea!

Explică-mi aceeastă vorbă înţeleaptă:„Creatorul te-a creat pe tine, după Chipul şi Asemănarea Lui. Tu ai creat restul prin puterea pe care ţi-a dat-o.“2

Ar fi bine să înţelegi că te-am ales pentru a transmite mesajul Meu, pentru a deveni un mesager
al Meu şi am scris despre tine dinainte ca tu să cunoşti aceasta, dinainte să citeşti aceasta!

Ai scris despre mine? Unde?
. 
Am scris atât despre tine, cât şi despre mulţi alţii asemeni ţie, mesageri ai Mei şi luminători ai Luminii Mele impresionante:

Şi de aceea te-am ales pe tine ca mesager al Meu, pe tine şi pe mulţi alţii. Pentru că acum,  în vremurile ce vor veni în curând , lumea va avea nevoie de multe trâmbiţe care să sune va avea nevoie de multe voci care să rostească cuvintele Adevărului, dar şi de vindecarea după care tânjesc milioane de oameni“.

Vorbind Cu Dumnezeu - Truth and Healing – recomand a se lectura toată cartea, pentru cine rezonează cu acest tip de informaţii!

Cristosul din tine nu sălăşluieşte într-un trup. Şi totuşi, El e în tine. De aici trebuie să rezulte că nu eşti într-un trup. Ce e în tine nu poate să fie în afară. Şi e clar că nu poţi fi separat de ceea ce e tocmai nucleul vieţii tale. Ce îţi dă viaţă nu poate sălăşlui în moarte. Nici tu nu poţi. Cristos e încadrat într-o ramă de Sfinţenie al cărei singur scop e să Îl facă manifest celor ce nu Îl cunosc, ca să îi cheme să vină la El şi să Îl vadă unde au crezut că sunt trupurile lor. Trupurile lor vor dispărea atunci, ca Sfinţenia Lui să poată fi înrămată în ei.