18 ianuarie 2017

Ce înseamnă continuitatea



Atunci când veţi ajunge la destinaţie, devenind Ceea Ce aţi fost creaţi să deveniţi, 
Atunci când nu va mai fi nevoie de intervenţia sau supravegherea Mea, în evoluţia voastră, universul şi tot Ceea Ce ştiţi că este, se va contracta şi se va strânge la un loc ...

Da, va imploda într-o clipire, apoi va deveni din nou un Punct de început sau o minge de foc, aşa cum aţi numit-o voi. Apoi va exploda iarăşi şi iarăşi, creând un alt univers material şi fiinţe vii, energie pură din apă şi pământ! 

Atunci va veni rândul altora să călătorească, apoi  să devină din nimic un Tot , la fel cum aţi făcut-o voi. Această continuitate nu se va sfârşi niciodată, ci va fi reluată iarăşi şi iarăşi, totdeauna pentru totdeauna. 

Atât de mare este Dragostea lui Dumnezeu pentru voi şi atât de mare e iubirea Mea creatoare de viaţă. 

Atât de arzătoare este dorinţa Mea ca voi să existaţi, încât nu Mi-o pot înfrâna, nici nu Mă voi putea opri vreodată din a vă crea!

Aceasta este Dragostea şi Puterea lui Dumnezeu.


Cristosul din tine nu sălăşluieşte într-un trup. Şi totuşi, El e în tine. De aici trebuie să rezulte că nu eşti într-un trup. Ce e în tine nu poate să fie în afară. Şi e clar că nu poţi fi separat de ceea ce e tocmai nucleul vieţii tale. Ce îţi dă viaţă nu poate sălăşlui în moarte. Nici tu nu poţi. Cristos e încadrat într-o ramă de Sfinţenie al cărei singur scop e să Îl facă manifest celor ce nu Îl cunosc, ca să îi cheme să vină la El şi să Îl vadă unde au crezut că sunt trupurile lor. Trupurile lor vor dispărea atunci, ca Sfinţenia Lui să poată fi înrămată în ei.